Wednesday 27 July 2011

TUJU ASAL RUAI TO BEDIRI BEDEGI..

Duduk rungguk-rungguk ba kerangan merati ke ulah bala anak gaga amai bai pulai kemenua asal,mulai ke pengingat lebuh maia agi mit kelia ambis puchuk ensurai alai merejuk...nadai utai di kenakut...( Kerangan Nabau Ulu Katibas )
Tabi basa,
meri besai terima kasih nuju bala ti udah nyukung aku dalam pengawa nengkebang ruai aku tu, sereta enggau bala kaban ka udah nulung enggau naka ulih, meri buah runding pia mega meri jaku peransang nyentukka ruai tu tembu. tiang udah didirika, gelegar udah dipantang, tikai pan udah dianchau. chukup teguh pelaba aku, semina nganti bala kitai duduk jenuh berandau betunga mua, betimbal leka jaku,bejurai buah penemu.

Ngenang tuju aku ngadu blog tu ianya deka mai kitai nembiak rebak baru meratika adat asal kitai, kenyau ari peturun niang aki enggau ini ichit kitai kelia, awakka pengawa tu enda lenyau, enda putus nyentukka dudi hari. sayau, kaban, tau enda utai bukai, tang adat enggau pengarap tu mesti dikemeran, enda tau ditinggalka, enda tau punas. nadai orang bukai agi enti enda kitai empu.


Laban aku tu ukai mungkal ukai nanjal,
Aku tu endang niti endang nali,
Baka ijok tampung penduk,
Baka rutan tampung danan,
Baka ira tampung lemba,
Baka wi tampung tali.
Pecah periuk tanah ganti periuk tani,
Padam bulan diganti matahari,
Parai orang ka tuai ganti tubuh kami,
Pambu orang ka dulu ganti kitai ka dudi.

No comments:

Post a Comment